Canada en Connecticut - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Mea Melse - WaarBenJij.nu Canada en Connecticut - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Mea Melse - WaarBenJij.nu

Door: Mea

Blijf op de hoogte en volg Mea

02 April 2015 | Nederland, Gouda

Eindelijk is het weer zo ver. We trekken de reisschoenen weer aan en vertrekken voor 3 weken naar onze vrienden in Amerika.
Inmiddels staat de planning in grote lijnen op papier. We wennen aan het tijdsverschil bij Phyllis op Cape Cod, Daarna volgt een reis met de hele familie ( 7 man/vrouw sterk) naar Quebec en Montreal.
Heel bijzonder want wij waren nog nooit in Canada. Het wordt wel een reis zoals alleen Amerikanen die kunnen maken, vergelijkbaar met Europa in 3 dagen, maar we verheugen ons er erg op.
Vervolgens willen we samen toch ietwat warmere streken opzoeken, we denken hierbij aan zo'n graag of 15 - Nou ja warm???? Dat hopen we te vinden in Connecticut, een staat ten Zuiden van Massachusetts.
Misschien op weg daarheen nog een bezoekje aan de Mohawk trail, een oude Indianenroute door mooie natuur.
Uiteindelijk is het de bedoeling dat we via de kust terugrijden naar Cape Cod en vandaar naar Boston, auto inleveren en terugvliegen.
Grote lijnen inderdaad en de invulling doen we wel ter plekke. I-pad mee, overal Wifi, leuke hotelletjes of B&B's, reisgidsen.
Ik hoop gedurende de reis dit dagboek een beetje te kunnen bijhouden. Dan weten family and friends wat we doen, waar we zijn geweest, wat ons is opgevallen, en vooral wat de highlights zijn en de lowlights. ( Maar ik denk niet dat je dat zo zegt)
Ben erg gesteld op reacties dus schroom niet die te plaatsen.Altijd leuk om ook Nederlands nieuws te lezen. Nog een weekje geduld en dan wederom, America, Here We Come - part 2.

• 02 April 2015 - 22:51

Hans:

Het ziet er uit dat dit ook weer een mooie reis gaat worden. Veel succes met de voorbereidingen.
    (En lowlights zitten in haar, maar niet bij jou)

• 03 April 2015 - 10:19

Riekje:

kan me voorstellen dat jullie de dagen aftellen. Ziet er goed uit!

• 03 April 2015 - 20:36

Janny:

Ik mis je nu al!!!!!!

• 03 April 2015 - 20:38

Janny:

Veel plezier, geniet van de omgeving maar ook van elkaar en vooral kom gezond terug.

• 04 April 2015 - 13:00

Geerte:

Spannende reis wordt dit, met letterlijk en figuurlijk zulke uitersten! Geniet ervan. Wat een goed voornemen trouwens om ons wel te laten meedelen in dat genieten.

Verslag uit: Nederland, Gouda