Voorpret!!!!! - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Mea Melse - WaarBenJij.nu Voorpret!!!!! - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Mea Melse - WaarBenJij.nu

Voorpret!!!!!

Door: meamelse

Blijf op de hoogte en volg Mea

28 Maart 2012 | Nederland, Gouda

Nog een weekje te gaan voordat we de oversteek maken. De meest essentiële dingen zijn geregeld, zoals hotels en autohuur.
Wat gaan we precies doen daar in dat verre Amerika.Hier alvast een preview:
Op 10 april om half 1 vliegen we naar Washington DC. Dit duurt 8,5 uur en we komen om 15.00 uur aan, plaatselijke tijd. Wordt dus een lange, lange dag.
We blijven hier tot zaterdagmiddag 14 april en gaan dan met de trein naar Philadelphia. Op dinsdag 17 april vertrekken we per auto voor een rondreis in de buurt van beide steden. de bedoeling is een paar dagen Dutch Country ( Amish etc),sfeer proeven in de Apalachen en tenslotte richting battlefields en plantages ( Willimansburg / Jamestown). Woensdag 25 april weer terug in washington, waar we donderdagmorgen berevroeg ( kwart over 6) naar Boston vliegen met een tussenstop in New York. De laatste week tot de terugreis op 3 mei, logeren we bij Phyllis, mijn vriendin en haar familie.
Donderdag 3 mei vertrekken we weer uit Bostin en hopen dan met heel veel mooie verhalen en foto's terug te keren in Amsterdam, vrijdagmorgen om 8 uur.

• 09 April 2012 - 17:58

Hans:

Goede reis en heel veel plezier samen. De eerste km van de reis zal ik verzorgen.
    Ik blijf graag op de hoogte van jullie reservaringen.

• 10 April 2012 - 06:35

Marije:

Hoi mam, gevonden hoor! We gaan jullie volgen de aankomende weken. Geniet ervan! Liefs Marije

• 11 April 2012 - 07:05

Geerte:

Inmiddels zijn jullie geland en is Nederland natuurlijk letterlijk en figuurlijk héél ver weg. Ik vind het geweldig om als achterblijver op deze manier aan jullie hand een beetje te kunnen meereizen. Geniet van een ongetwijfeld fantastische vacantie!